BVC

2011-08-18 @ 10:23:38
Idag va det 2½ års kontroll, va så nervös över om hon skulle va blyg men oj va hon sprang in till rummet och så skulle hon börja kolla på en tavla de hade med massa figúrer på. Det mesta va från disney och så skulle hon säga alla hon kände igen och o va snopen hon på bvc blev att hon kunde så många.
Så hon sa att hon va som en 4 åring.

Men sen had ehon en påse med saker så hon kunde alla saker men när hon tog fram en mugg så sa towe kaffe. Så sa hon att hon skulle lägga mugen på tallriken och sen skeden i muggen. Va då inga problem.Sen så fick de sparka boll,hoppa,mäta och väga.
Hon va idag 90cm oc vägde 14,1kg. Så hon hade gått upp 2kg på ett halvår och växt 6 cm. Med vikten sa de att hon borde va lite längre men det gjorde inget som hon vägde eftersom det va bra och ha lite extra när hon blir sjuk så det finns nåt och ta av.

Men hon bedömde att towe va tidigt för sin ålder och kan absolut de saker som man sa kunna redan vid 3 år. Så nästa kontroll kommer när towe är 4 år.


Idag vart jag himla snopen med på morgonen, hade tänkt och åka bil på morgonen men ne då då skulle vi gå en promenad tyckte tommy. Så det vart det,sen handla vi lite efter bvc på coop.
Tommy har börjat nu med vanlig tuggummi så har gått väldigt bra med att sluta röka. Duktig han är min älskling. Stolt som bara den. Han har inte vart på bästa humör de andra dagarna men nu imorse är han som vanlig. Skönt det! Trodde det berodde på mig nåt..

Nu blir det göra ordning sig för jobbet börjar halv tolv-åtta. Igår fick jag köra thomas och hans folk till berg med taxi så det va roligt träffa honom en stund.

Tack signe för att ni finns alltid när man behöver prata av sig nåt. <3
Längtar till helgen få lite egen tid med signe. Vi ska till motala till loppis. Barnen blir väll hemma som det ser ut nu så jag och signe får lite egen tid med. Sen så på söndag får ju barnen leka ändå, då är det ju föräldraträff här i skänninge.

Kommentarer

Postat av: Signe

Klart jag alltid finns här, vännen ;)

Kul att det gick bra för Towe, sa ju det! =)

O kul att Tommy ville gå, händer väl inte allt för ofta, haha! ;)

Kram

2011-08-19 @ 21:08:33
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback