1 Aug

2011-08-01 @ 22:25:37
Redan 1 aug otroligt vad tiden har gått under sommarn har jag då inte haft semester men haft en bra sommar ändå.
Detta har hänt:

*Vilgot föddes
*Towe har börjat prata otroligt mycket
*Vi har vart i kolmården
*Vart på börlyckegård
*Besökt valla med signes familj
* Firat jonna som tog studenten
*Sålt bilen och även köpt en annan

Så det har hänt mycket i omgivningen men bara kul det och nu inväntar vi hösten är så mysigt när löven börjar ändra färg och faller ner och så fyller jag ju 25 åräven i september.
Hade tänkt och fira genom att gå ut och festa nog med kompisar men jag avstår nog det. Blir nog försöka gå ut och äta eller gå på bio eller nån aktivitet. Det återstår och se:)
Fyller ju en vardag som kommer vilket fall firas med min familj<3 men nån dag blir det umgås med litet gäng bara tänka på mig själv lite.

I höst/vinter hoppa även att vi kommer hitta nåt större boende skulle va skönt och även hus och hyra vore inte fel.Men det återstår och se vad som dyker upp. Är ju då ingen bråska men lite närmare jobbet vore inte så helt fel.

Fasen vad jag är glad, nu ska det göras ordning för litet bad och så blir det nog någon film.
Fick idag bankkortet, så det va ett posetivt besked:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback