Söndag

2011-04-03 @ 08:23:29
Se idag om det blir och ta det lugnt hemma och gå ut en sväng och gå eller om man ska hitta på nåt det återstår och se. Men kolla igår på Big Mommas: Sådan far, sådan son så himla roligt men va så himla trött så jag somna i slutet så ska se forsättningen idag på den tänkte jag.


Va igår i nykyrka och fick hjälp med halvljuset av krille tackar så himla mycket för det:)
Sen fick man lite barnkläder av en jag hade köpt genom tradera 4 toppar för 10: till towe. Hon hade en liten påse med skor och klädesplagg som hon skulle göra av med så gick det på köpet så har kollatigenom idag va riktigt fina plagg och så va det rätt stl för towe med:)

Martha bjöd igår på mat som va från hennes land etiopien. Riktigt gott hade längtat och få äta det då jag åt det för länge sen när hon gjorde det en annan gång.
 (Lånad bild av googel.se)  Såg inte pricis ut så här men ungefär.

Towe va lite blyg när det kom många och hälsa på hos mormor då det va länge sen men sen vart det full frulle när de hade vart en stund och towe vart som sig själv skulle pilla på alla möjliga saker som mormor hade va riktigt busfrö:P

Towes potträning går jätte bra inga olyckor i helgen har det vart och vi går även utan blöja ute med går kanon då hon kissar alltid innan vi går ut så det blir som en rutin.
Towe fick en cykel här om dan men tyvärr gick det inte cykla med stödhjul då den är sne, va tåkigt då towe vet hur man ska cykla så nu får hon växa till sig lite så hon kan cykla på trehjulingen. Så kanse det kan bli en cykel när hon fyller 3.
Men det återstår och se.

Mitt jobb börjar på tisdag och facket är inblandad med mitt gamla jobb, min lön va inte riktigt rätt så då blir det och kräva ut det återståeende av pengarna som fattas.
Hoppas det blir klart nästa vecka.
Ne nu blir det och tvätta lite overoller och vinterjacker som man inte kommer ha användning nåt mer just nu vad jag tror. Sen ska man väll försöka byta till sommardäck med blir väll slutet av månaden.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback