Otur

2011-04-13 @ 07:49:50
Dagen börja med att jag skulle upp med towe till dagis hon va inte detminsta på humör men till slut fick jag med henne.Sen skulle jag åka in mot jobbet gick ju bra och så börjajagmed jobbet hade yttligare lugn dag så passa på och hälsa på pernilla och jenny:) Va kul och få träffa dom en stund.
Men fick även åka med och byta däck till sommardäck på jobb bilen med chefen. Tog lite tid men till slut så fick vi byta 2 bilar och så skulle han byta fler sen. Fick klagamål av en kund för att maten tog en stund men alltid kan man väll inte få förrealla andra som ska ha sin mat med.

När jag va påväg hem så råka jag backa förlångt in mot garaget med minbil mot garaget,damm!!
Vit färg på min bil backdel på sidan av bilen vart det. Åkte till macken för att försäka fixa bort färgen så fort som möjligt fick bort det mesta men syns att man åt på nåt. otur otur och stressad som man va hem d man ville träffa towe innan hon somna.

Brukar åka för det mesta lilla vägen till skänninge genom vikingstad och mantorp men igår tog jag motorvägen och hinner komma så jag ser skylten mantorp rekklam skylt oh bilen bara tvärdog.. Va fan? Alltid nåt på jäkla bilen om en sak går sönder och fixas kommer det nästa fel. Dags och kanse kolla efter en annan bil när denna kostar bara pengar.

Men som kunde min chef bogsera mig hem till skänninge men nr vi va i mantorp så gick bogseringslinan av, så fick ta osames bogseringslina och den funka ett tag till den släppte,haha
Fick vi gå och sätta på den igen och så fick vi bilen att bogseras igen. Fan vilket äventyr man får va med...
Men nu är jag trött på dessa bilar så ska ta och åka buss idag orkar inte tänka på bilen huvudtaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback