Ny vecka

2011-04-11 @ 23:10:12
Seg dag vart det idag på jobbet men fick tiden til lat rulla iväg ändå va med jenny och så hann även gustav komma hem så man säga hej och prata lite. På fm lämna man in bilen då bromsrören skulle fixas,sen fick man låna tommys mammas bil in till linköping så fick tid över som räckte till att göra lite ärende på facket. Imon blir det möte hos vd uppe på taxibil,ska bli kanon bra tror jag.

Ska hämta min bil innan jag åker till jobbet med,längtar:)
Annars hoppas man på att det blir lite mer att göra på jobet än idag men hade inget imot att umgås med jenny och gustav. Dessutom hann man va en stund hos pernilla på fm.

Skönt det va idag och komma hem, towe va vaken än så henne fick man en liten stund med på kvällen.<3
Sen så vart det filmkväll för mig och towe kolla på The Mechanic. Va riktigt bra film men mycket som vart lite överdrivet men att de sköt folk.

Ne nu blir det ladda batterierna,sussa kudde.
Så blir det gå upp tidigt imon för att hämta bilen,möte med vd:n på taxibil, sen åka och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback