Ny vecka åter snart:)

2011-04-24 @ 22:29:56
Fasen vad tiden går, 26 maj 2010 då träffades jag och tommy igen för ett försök till med varann som vi gjort ett antal ggr men se vi har hållt ihop än:) Och hoppas även att det kommer forsätta.
  Min älsklingar<3

 Hitta även denna bild på towe taget för 1 år sen skit vad hon har förändrats mot nu och såhär ser hon ut nu:    Hennes hår har blivit mörkare och växt mer.Sen har hon lärt sig prata från ord till meningar och kunna förstå mer och kunna komma ihåg saker från man har gjor innan eller vart på nån plats. Hon är fortfarande kräsen med sin mat men hon har lagt på sig nu som är så skönt och se att hon inte står still med vikten och längden har då växt en del med. Har märkt att kläder försvinner lite för ofta ur garderoben men nu har det blivit varmare ute som gör att byxor inte används lika ofta så då lär man verkligen se vad hon växt ut efter sommarn. Men idag fick vi 2 påsar medkläder av sarri till towe:) Hitta en delsom hon kan använda nu och byxor är nog lite stor men det e bara bra så man kan använda de lite längre.

Imorgon är man ledig från jobbet så skönt men tror jag får en tidig pass på tisdag och jobba, 13h pass om jag inte minns fel.
Vart idag hos mormor och fick se henes nya bil även riktigt fin:)Så passa man på att dammsuga sin egna bil idag med så kändes fräschare bilen nu.
Mormor och towe kratta lite löv det visste hon hur man skulle göra.
   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback