Glad påsk

2011-04-23 @ 21:16:56
Vart så himla sugen på suchi i 3 dagar så gick och köpte mig saker till det så skulle jag sulla själv tänkte jag men tror ni jag lyckades? Hahha va inte äns likt hur det skulle se ut så sluta med en besvikelse,beundrar er som kan det det:)
Men men blir och ge sig på det när man äter resturang istället då någon gång.

Men haft annars en lyckad vecka,bilen har fått sin lille del bytt så nu funkar bilen:)
Sen har även towe velat cykla nästan varje dag men den cykeln vi fick den va sne med stödhjulen så hitta en cykel på blocket i mjölby som va 12 tum.
  180:- kr ville de ha för den med stödhjul men när vi väll kom dit så sa han att 130:- kunde vi få den för utan änns att jag pruta:)
Vi prata om att inte köpa cykel fören hon kunde cyklapå trehjulingen men den når hon inte ner till pedalerna och det gör hon med denna så det vart ju kanon för henne och 130:- är ju ingenting.
Men hoppas den kommertill användning då hon tappa tålamodet fort idag när hon skulle cykla, Hon trampar baklänges så då blir bromsen på och det blir ju inte riktigt rätt men det kommer snart när hon kommer på det. Får ta den tid det tar.

Annars vet jag inte hur valborg blir men blir väl och försäka titta på någon majeld. Men är ledig på måndag på jobbet så skönt så på tisdag jobar jag 13h pass men det ska gå men blir och gå upp tidigt då jag börjar kl6. Men men vi kör på det passet värt det så man får umgås lördag,söndag och måndag med familjen. Va idag och åt påskmat hos tommys föräldrar riktigt god mat och så fick towe ett påskägg så nu hade hon 2 st med godis i då vi gav ett med som hon fick leta efter här hemma.

Här bjuder jag på lite påskpuzzel towe gjort på dagis. Glad påsk






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback