Borensberg

2011-04-04 @ 21:17:49
Va idag med towe i borenberg och hälsa på signe och malte. Jörgen jobba och tommy va hemma idag då han fortfarande har diareé så han ska till vårdcentralen på onsdag då de hade tid och kolla va det beror på att han är dålg i magen. Tror då inte det är mageninfluensa då towe och jag har vart friska oftast närhan vart dålig i magen så måste va nåt annat,hoppas de hittar lösningen. Men här blir det kokt mat och ingen mjölk för tommys del.

Imorgon börjar jag jobba hos den andre nya chefen ska bli kanon, vart bara lite strul då tommy är hemma och dålig i magen så skulle ja behöva va vård av barn hemma men tommys mamma skulle va med towe imorgon när jag jobbar så hämtar jag henne efter jobbet. Vill gärna komma igång med jobbet istället för att va borta direkt.

Haft en kanon trevlig dag hos signe men vart rätt seg för att hitta på då man va uppe förra natten då towe inte somna från kl.23 och va uppe sen igen vid 3  på natten så min sömn va inte det bästa man haft men man märkte att towe vart lite tröttare framåt dan men hon höll ut tills vi åkte hemåt för då somna hon som en stock i bilen.

Signes mage växer som sjutton och nu är det inte långt kvar,tiden for fort iväg. Hoppas du står ut den lille tiden som är kvar med magen och foglossningen. Den som väntar på nåt gott väntar aldrig förlänge<3
Tackar för lunchen med soppa,pankakka och "kladdkaka". Mycket gott men kladdkakkan va extrem god.

Kommentarer

Postat av: Signe

alltid roligt när ni kommer, Malte somna nästan i middagen så trött va han ;) kram

2011-04-05 @ 20:05:26
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback