Aj aj

2011-04-16 @ 09:04:33

Här får man inte sova ifred den sömnen man skulle behöva, towe har börjat smyga in till oss på nätterna eller tidiga mornar och så vaknar man att hon breder ut sig på långsida och ska sparka och ta all plats hon kan få så jag och tommy ligger längst ut mot varsin kant. Så himla ont i ryggen man har redan av att sitta på bussen och tågen räcker tycker man. Förstår inte hur du klarar och pendla signe, duktigt gjort av dig som orkar med magen och allt.

Nu är det helg är och då blir det och ta vara på helgen den tiden man har hemma med skruttan och älskling.
Så idag ska jag och towe träffa signe med familjen nere vid rallyt:)
Se vad towe tyker om att se bilar.












Annars min bil har jag kollat igenom lite med säkringar och slangar och kammrem men har kommit fram till att det är tändspolen som är trasig så blir och byta ut den nästa vecka när jag fått tag i en. Sen blir det åka till motala fixa strålkastarna som jag ordnat till golfen. Sen blir det besikta och så ska den väl gå igenom hoppas jag:)
Sen blir det nog kolla lite efter annan bil som drar lite mindre i bensin men vill ha fyra dörrar på bilen det är ett msåte vad jag skulle vilja.

Towes potträning går upp o nernu har det vart 2 dagar det blivit nån olycka men det är sånt som sker.Det sker ju inte bara på några dagar att hon ska bli böjfri.
Fan vilka dundrande "elefanter" vi har som grannar över oss håller på så man inte hör tv:n. Suck



---------------------------------------------------------------------------------

Towe tyckte det va kul så länge bilarna kom för hon skrek bilar när det kom en bil:)
Men sen vart hon trött och somna men malte han orka va uppe och titta han va jätte intresserad av att se tågen när de kom. Sen efter en stund gick jag och towe och handla lite snabis sen mötte jag jörgen och de andra vid min parkering så jörgen och offe skulle kolla lite på min tändspole och vi konstatera att det är den som är trasig då den slagit gnistor oh gott rejält sönder.
Så nu har jag hitta en för ett vettigt pris:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback