1 April

2011-04-01 @ 09:20:45

Ny månad, nya möjligheter:)

Denna månad börjar jag hos en ny åkare(ny chef) så ska bli riktigt bra ska jobba 11,30-19,30
Funder att pendla denna månad så man spar in lite pengar på bensinen. Sen när pendeln kommer komma här i skänninge kommer jag troligvis pendla.

Igår kom martha till mormor så ska passa på att åka dit och träffa henne:) Ska bli kul men va mindra kul att vakna med ryggvärk och huvudvärk jag som trodde sjukgymnasten gjorde susen hade nämligen ingen huvudvärk eller nackvärk igår. Men nu börjas det igen...

Va i förrgår med emelie och villiam och barnen lekte för fulla muggar och testa en del saker i lekparken med va liten villiam känns mot towe nu,tror det är så att towe börja växa på längden och stl med så då blir lille villiam så liten mot henne.
Men han tar efter allt han ser sen är det så kul att han pratar så många ord så ma förstår honom:)



har uppdatterat min dator så alla bloggadresser försvann så skicka gärna till mig här eller fb.





 


Kommentarer

Postat av: emelie

=)

2011-04-01 @ 09:37:19
URL: http://emelieplutti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback