Uppdatering

2010-10-14 @ 19:45:49

2 stick i fingre blodprov så de skulle kolla om järnväderna hade blivit bättre får svar om det senare sen brukar ta 1-2v. Towe va jätte duktig och fixa leka med sopbubblor med en sjuksköterska och vipps så lärde sig towe blåsa första såpbubblan själv idag så underbart och se<3  Jag och tommy sa att gått så himla fort med utveckligen att de lär sig så himla mycket på så kort tid. Mycket mer är det och lära med.
När vi va hemma så va hon på riktigt bushumör inna läggsdags och fick oss en del i skratt  genom att lärt sig göra pruttljud:)

Idag har jag även rensat lite i en säck med kläder som va stl 98 och hitta lite kläder som skulle passa nu redan. Vissa klädesplagg är ju mindre än vad det står i stl.
Sen har jag hämtat anställningsbeviset från corren så nu e allt klart där pust så skönt. Va även på ams så de kunde verifiera att jag jobbat där så nu är detlugna puckar.

Imorgon blir de lämna towe till dagis och hon har då börjat gå nu 15h och får bara va 3h per dag tråkigt att man inte kan dela ut det på  dagar istället.
Blir ju inte så lång tid men tur att man har dagiset nära så man hinner göra lite nytta hemma. Har tänkt och plugga undet tiden men det är ju förlätt ibland slippa undan pluggandet. Men imon ska jag till pappa och hjälpa till i affärn när pappa ska på lite ärende, så blir det även klippa klor på hundar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback