Plugg Plugg

2010-10-31 @ 11:21:01
Plugga inte det roligaste men ett måste så jag blir klar nån gång med proven det tråkiga proven:P Men rätt lätt och komma ihåg vägarna och adresserna i linköping då det är mycket tema på olika ställen ex. ett ställe är alla med fåglar och göra så är sparvg,örngatan och måsg m.m.
Men bara plugga på som sagt. Han förvänta sig inte att jag skulle klara provet på första försöket men hoppas att han ser att jag får några poäng iallafall så han ser att man läst på.

 Så på onsdag har jag provet så får väll se då sen har jag även kartläsning som e så himla svårt till och från är väll ett under om jag klarar det.
Så början av denna vecka kommer jag spendera med pluggandet tyvärr. Sen får man väll se om man klarar det annars får man plugga ännu mer. Kartläsningen måste du ju va rätt bra på matte och det är man väll inte bäst på pricis men men det får gå. Ska fasen få det där kortet nån gång.

Helgen har vart lugn va bara på barnloppis och öbe med emelie i lördags tog även en fika på öbe towe va så noga med att tallriken med henne bulle skulle med. Villiam visste även vad han skulle ha och peka direkt på bulle.
Hitta ett puzzel utan knoppar åt towe så får bli som julklappa som jag fann på öbe. På barnloppisen gjorde jag fynd : Ett par jeans, ett par fodrade byxor, ett par höst vantar/ byxa och tröja mimmi disney/pyjamas med hundar på. Allt för det 60:-

Tommy jobba över i lördags duktigt av honom och orka då han vart rätt trött men ha fick vila för mig när han kom hem inte det roligast gå upp 6 dar i sträck tidigt. Se unna vi oss med pizza på kvällen och towe tyckte minsann att det va gott. Här hemma har vart lite kräsen med maten men idag har hon ätiti 2 portioner pasta och egengjord biff och det gick ner minnsan. Hoppsan säger man:P Kanse börjar våga smaka mer nu.

Vi har även börjat potträna men går ju inte så himla bra vissa dagar går det mer eller mindre bra. Inte alltid det hamnar i pottan men det gör då inget. Älskar er min familj märks även att tiden börjar rulla iväg towe är ju 2 år snart. Skit vad tiden går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback