Oktober

2010-10-03 @ 09:08:56
3 oktober idag fasen vad tiden går tycker det va nyss aug-sept... Men tiden for iväg som bara den.
I oktober händer det väll lite saker, towe ska ha fotografering på dagiset, jag har ams möte se vad de kommer fram till. Jag ska föröska om de kan hjälpa mig till praktik som kan ge mig heltidsjobb istället det skulle kännas bättre. Visst e det skönt med jobbet jag har men nu börjar det bli kallt ute fryser som fan och jag kan erkänna tycker det jobbigt jobba ute när det är mörkt jag e då nog lite mörkrädd hehe.. Men man vet ju aldrig om man skulle möta på tjuv eller nån annan lustig snubbe ute mitt på natten. Konstiga idéer man får. *ler*

Ne nu idag blir det föröska bli av med de sista lådorna i sovrummet det ska in i förrådet det mesta då vi itne fick upp nån bokhylla så har vi ingenstans och ha sakerna. Men inget nödvändigt så det går nog ha i förrådet oxå:)

Imon prata thomas min farbror komma över och fixa inkoppling av tvättmaskin så gött, tvätten ligger verkligen och väntar är så det väller över tvättkorgen inget kul. Men gött att vi har torktumlare så vi kan tumla lite och få väck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback