nya tag

2010-10-28 @ 14:16:55
Klara in uppkörninge va tvunge veta en sak med barnsäkerheten så va lite illa:/ men va fasen nya tag jag ger inte upp men det träliga att mina vinterdäck vill inte sammarbeta med min bil det går inte ihop suck:/ men regnet kan väll hålla i sig då tyker jag eller vädret ialla fall.

Uppkörning kör vi igen snart längtar faktiskt..

va och handla lite idag efter jag va hos farmor och sen så hämta vi ut lite medicin och salvor på recept till towe vart då billare än tänkt då vi kommit upp i högkostadskort halva priset.

Towe har haft jätte kul hos farmor men avis liten nellie (hund) som v svartsjuk på towe som farmor brydde sig om.
Towe lärde sig hos farmor hur en uggla lät och en ekorre. Så himla gulligt och höra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback