Ny vecka

2010-10-25 @ 20:20:43
Idag har jag ringt tjejen som hade lite kurs med oss om medialt som jag bara vart på 1 gång, hon sa att jag kommer klara taxikortet så det hoppas jag verkligen:) Jag sa att jag tänker lägga tid nu på taxikortet så jag får jobb sen nästa termin så kommer jag börja då hon startar ny termin för vill inte ha hundra saker och fundera på utan ta en sak i taget. Det lät bra för henne med tyckte hon.

Denna veckan är det fullt ös.

Måndag: Idag vakna jag av towe som inte va alls på bra humör och va så täppt i näsan och hostig. Vart och ringa barn och ungdom, skulle köra nu med aromir som va lite starkare puff så hostan försvinner snart. Jobbigt för henne och ha den. Sen vart det en sväng ut på promenad va riktigt skönt gick till öbe och köpte lite, sen va jag inne på en liten butik hitta en födelsepresent till farmor. Sen en sväng till östensson och bibblan då vi låna 3 böcker åt towe. När vi kom hem vart det mat och gud så himla trött jag va. Towe somna inte fören nu och det är nu på kvällen jag vill sitta och plugga men vet inte orken räcker till me vilja har man ju.

Tisdag: Stå i pappas djuraffär 10-18, under tiden så ska towe va hos sin farmor. Sen när tommy slutar jobbet så ska han lämna mina däck och fäljar med hans pappa till en kille som ska fixa dem även balansering. Gött gött så snäller han är min bejb<3

Onsdag: Ska åka till farmor med towe på morgonen, farmor ska ha towe under tiden jag och inge åker till linköping han ska sätta på vinterdäck på sin bil och jag ska få öva på att köra hans bil i linköping kommer ju gå kanon hoppas jag:)

Torsdag: Idag gäller det fixa uppkörning med inges bil i linköping.


Fredag: Blir och träffa en i mjölby som behöver hundvakt om dagarna. ¨

Helgen: Ska nog ta det lugnt men på lördagen är det invigning i harmoniboden så ska väll kanse dit en sväng. Måste även plugga för de två proven jag sen veckan efter på onsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback