Mycket nöjd

2010-10-06 @ 18:35:53
Tapetseringen vart kanon bra med fondvägg:) Skulle ta bil och lägga ut på bloggen men fy fan va min kamera på mobilen har blivit kass:/ Så tyvärr har ja inga bra bilder och bjuda på.
Du som läser kanse hälsar på ändå och får se hur det ser ut... Bara höra av dig:)

Nu börjar det trassla till sig lite med jobb, jag kommer inte jobba kvar på corren som det ser ut har ringt om praktik och många som har redan tillsatt med folk men imon ska jag till mc dolnas träffa chefen i mjölby se om det ger nån napp på att få jobb där. Hellre mc dolnas än att gå  arbetslös. Tänker inte heller va kvar på corren och må dåligt pga av chefen som verkar så anti mot mig och även när jag eller towe blir sjuk. Hoppas på att mc dolnas har en bra chef.

Skriver imon hur det gått med mc dolnas om det vart nåt.

Kommentarer

Postat av: Karin

Lycka till!

2010-10-06 @ 18:46:45
URL: http://iambafucin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback