Motala Lasarett- Barn och ungdom

2010-10-14 @ 06:38:16
Weii enkligen har dagen kommit som jag väntat på att de ska kolla hur towe mår av inhalator medicinerna och kolla ev. allergier om det uppstått mer. Ska ta upp med läkarn om hennes torra hud och säga att  salverna hjälper ju inget som vi skulle köra med så de får ta och skriva ut remiss av nån bättre salva tycker jag.
Sen blir det nog blodprov idag kan jag tänka mig de ska ju kolla om hennes järnväder har blivit bättre. Det hoppas jag på då hon gjort stort steg med maten, hon äter nämligen kött:)

Framstegen:

-Hon kräks inte längre (i början kräktes hon varje dag riktigt lidande och se henne kräkas och inte få behålla maten som gjorde att hon inte gick upp ordenkligt i vikt)

- Hostar inte lika mycket(men när hon väll blir sjuk kommer hosta och förkylning direkt, det är därför hon har förkylningsasma som är jobbigt för henne när hon väll blir sjuk men inhalatorn ska hjälpa då men just nu ser jag inte att det hjälper lika mycket som i början.)


Updatering av detta besöket gör jag sen senare, nu blir det ta det lugnt tills vi måste åka till motala ska va där lite innan halv elva så vi hinner med mäta och väga.


Så börjar erat barn hosta eller spyr eller har nån annan sympton som ni tycker verkar onormalt så va på och tjata på vårdcentralen eller få tid till barn och ungdom för jag vet inte hur många gånger jag va med towe på vårdcentralen och sa att nåt är fel att spy som hon gjorde då måste ju bero på nåt. Men inget va fel sa vårdcentralen men när jag väll fick en tid till barn och ungdom så löste sig det sig 2 gången jag va där att hon hade förkylningsastma.



Kommentarer

Postat av: signe

ja men då är ju han helt störd..! det är väl klart man måste få va hemma me sjukt barn! hur länge till jobbar du då?



lycka till me lilla stumpan idag! <3 bra att du stått på dej hela tiden!

styrkekramar

2010-10-14 @ 09:16:12
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Postat av: Jonna

Hoppas det går bra :)

2010-10-14 @ 09:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback