Mål

2010-10-24 @ 08:54:19
Mitt mål med livet va då att få barn har då fått en underbar dotter men underbar sambo och hoppas på att hon ska få ett syskon till men just så måste jag försöka få jobb det är mitt mål just nu.
Jag visste inte vad jag riktigt gav mig in på med taxiförarlegitimation när jag köpte böckerna men när jag väll börja plugga va jag taggad inför det och speciellt när man klara första provet:)

När jag hade andra provet kugga jag med 4 poäng lite surt och även hade jag lite kärvt med pengar till att göra så snabbt ett nytt prov igen. Fundera på att lägga undan ett tag men sen fic kjag fasen orken till det ändå att jag ville plugga och bpka up pett nytt prov månaden efter. Jag gick och gjorde provet och jag klara det så underbart:)
Då va 2/3 prov avklarade.
Dessutom denna dagen fick jag träffa en som vill anställa mig på taxibolag det va ju hur bra som helst nu tänker jag då inte ge upp i första taget. Ska fasen fixa ett jobb. Skulle få köra skolskjus och färdtjänstoch det är ju bra så jag vet ungefär vad lönen kommer va på, på sommarn brukar det va lite mindre men det är ju förståligt då skolorna är stängda och även aktiviteter är det mindre.
Men fick iallafall reda på att jag får jobb där och det är ju huvudsaken men en nackdel ska få göra skrivftligt prov på linköpings gator så nu pluggar jag in adresser i linköping har lärt mig  områden men finns mycket mer och lära sig. Ska ju kunna omkring 160 adresser för att få godkänt men han sa att han förväntar inte att jag ska klara det på första försöket för det är få som gör det. Sen ska jag få börja åka med för att lära mig mer om taxametern och även ställen.

Men mitt mål börjar bli klar snart har uppkörning nästa vecka längtar få det avklarat, får även låna inges bil så tjänar in 400kr på det.  Ska provköra den på måndag se hur många gånger man får motorstopp:P hehe

Sen har jag teoriprov vecka efter och även prov på adresserna/vägar i linköping.
Men har jag fasen gett mig in på det här ska jag slutföra det med, så envis är jag:)


Annars va jag och älskligen hos hans föräldrar igår fick mat de bjöd på:) Sen även va towe kvar en stund för kunde ju va kul för henne va med farmor och farfar dessutom fick ju jag och babe egen tid nån h. Vi kolla på transformers 2 som jag vart hur länge som helst sugen på att se. Så himla bra film bättre än 1an. 
Hände ju mycket mer nu på 2a.  puss puss älskar dig min babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback