Lidl

2010-10-09 @ 04:53:45
Ringde lidl igår om praktik och de verkar villiga då jag har lite erfarenheter med kundbemötande och packa varor är ju inte helt borta med den biten om jag börjar praktisera. Då kanse man kan få jobb, hoppas det. Se bara vad ams säger ska ringa dem på måndag. Skulle ringa lidl även på måndag fm och bestämma lite mer och prata med en som va lite mer ansvarig över praktikanterna men chefen på lidl va riktigt posetiv till att ta in mig.

Towe sover hos moster laila fredag till lördag. Allt verkar gått bra ska hämta henne sen när jag sovit uta då jag har jobbat natten för idag. Annars har det vart lugn här hemma har inte riktigt kommit igång med taxipluggandet illa det:/ Men vart så himla struligt med jobbet och praktik.

Sen har jag vart så himla dålig på att uppdatera med bilder men vill ju ha en digitalkamera min vart ju snodd för ett halv år sen. Så surt.. Sen kameran på mob är ju inte det bästa heller. Men får väll försöka spara ihop pengar till en digitalkamera men just nu känns som taxikörkort är prio ett för att få ett jobb.



Towe ser ut och även bli sjuk igen:/ Hon är hostig och snorig som bara den hoppas det inte blir feber som sist hon hade. Så synd om min plutt som ska va sjuk hela tiden. Men är väll så nu på hösten att de blir mer sjuka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback