Fullt livat

2010-10-15 @ 17:52:10
Va med syrran här om dan och även idag, bestmde oss för och baka mockarutor men vart inte så bra som vi hade tänkt oss tyvärr:/ Men gud va barnen har budat, kim skjusa towe i gåvagnen och sen satt de och kolla på film i sovrummet och busa som bara den när man hör towe skratta som bara den.

Linne va på himla bra humör förutom när hon inte hade riktigt sovit klart, hon är då snabb och ta sig fram nu och towe va snäll idag mot henne innan va hon på henne hela tiden och skulle ge henne napp. Men idag va katterna offrena hon skulle bära de och klappa och nästa sätta sig på dem, snackar missar.

När vi kom hem fick vi lite mat, tommy laga maten så skönt men nu står disken och väntar på mig, suck. Ska imorgon till mormor vid 12 och ta hand om gammelmormor. Hoppa laila kommer och hälsar på vore kul för towe. Jag tänkte försöka dammsuga bilen och tvätta de om det inte är för kallt imon. Ne nu ska jag ta och kopiera lite filmer från skivor jag låna av syrran en del filmer:)

Kommentarer

Postat av: anna

magen är stor men ändå är den mindre mot va den va me Teo.

2010-10-15 @ 20:21:49
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback