Arbetslös men kanse inte länge till...

2010-10-12 @ 13:34:30
Jaha fan så gött på ett sätt har blivit arbetslös får mer tid att plugga på taxikortet men sen e det just och sätta sig med det.
Sen så ringde en från taxibolag fråga mig om jag ville börja jobba hos dem då jag mailat dem och frågat hur arbetssituationen såg ut så de ville träffas  och prata lite. De körde mest färdtjäster och det va ju bra då vet man att man får en exakt lön minst, fråg då inte hur mycket den ligger på.
För de har ju provion lön från åkerier och sen e fast lön från därifrån man är anställd.

Fasen va glad jag är om min dröm blir san genom att klara taxikörkortet, tänker då inte ge upp det.
Har även fått erbjudan av de att de kunde sätta sig och ge lite tips med teorin och kökort med så det känns skönt att de vill ge mig den tiden och hjälpa mig med det. Kan det blir mycket bättre? :)

Här hemma är annars towe sjuk hon har haft förkylning och hosta med slem, idag kräktes hon får hoppas det är pga av slemet så det inte är nåt annat. Så pipplig är hon med,riktig mammagris.

Kommentarer

Postat av: signe

fick du sparken? :O

2010-10-13 @ 15:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback