Winter

2010-11-23 @ 13:05:35

Snö.. mera snö,nu e vintern här.
Själv här hemma har man kommit igång med ett projekt med att måla towes möbler blir nog bra får vi hoppas än så länge är jag nöjd och tommy har inte klagat än heheh
Annars fick man in lite pengar i veckan som gjorde att vi kunde unna oss med att köpa julklappar och julgran till julen:) Riktgt kul med shopping sen så gick det mindra bra med körningen när jag hade uppkörning men det ska nog gå bättre nästa gång hoppas jag. Har inte tyvärr så stora förhoppningar mer än att jag ska va klar innan jul. Det ska man väll hinna med :)

Annars har towe fått en pulka så blir och använda den så snart det slutar och snöa. Det blir nog riktigt kul. Ska försöka ta mig även till linköping när snön slutar komma och när det inte är lika halt ute i vägarna för då ska jag hämta en sak som jag köpt längtar längtar:) Nämligen en diskmaskin ska bli så himla skönt slippa diska.

Towe har även kommit in i trotsperiod ett utbrått minst om dan e det här då men går över fort ibland. Men jag ger mig inte heller hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback