Snart helg

2010-11-11 @ 09:11:00

Fasen vad dagarna går undan men nu blir det seg månad mot slutet nog har dåligt med bensin i bilen så blir inte och åka iväg nånstans:/ Det är så när man får leka snålt utan jobb ush hatar det men forhoppningsvis klarar jag väll uppkörning snart på taxikortet så man kan lägga sig åt sidan allt det med pluggandet.
Förra helgen va jag ute med tommys mamma och towe mata ankorna det va riktigt höjdare då towes favvo djur verkar va ankor hon pratar varje dag om anka direkt när vi åker förbi även bron där änderna va så säger hon anka:P haha
    

Sen annars i veckan så blir det ju lunch alltid efter dagis hemma och här om dan vägra hon och äta makaronerna på tallriken utan skulle äta från kastrullen:P Knastok..

   Sen har hon även kommit på att man kan prova dockkläder:P haha hur fasen får man på sånt men allt går om man vill:)
   Inte lite litet hehe

 Så här vart dagiskortet.. henne fick man då inte glad då hon hade sovit innan och va liten suris..

Annars har towe börja trotsa skit roligt haha inte typ.. Vägrar ta på sig kläder och slänger sig på golvet som en tung sten och vägrar resa sig upp och igår gick vi och hälsa på carro i butiken i mjölby efter det skulle vi till bilen ne då skulle hon skratta och lägga sig på marken. Lite pinsamt men det är ju bara början.

På tal om pinsamt handla på öbe och hade min jacka i vagnen när jag väll kommer til kön så ska jag ta upp min jacka och tamponger ramlar ur min jackfick pinsam pinsamt. men vad fasen är ju tjej då då..


Kommentarer

Postat av: signe

Åh, dagiskortet blev ju jättebra! Gjorde inget att hon inte log tycker jag, fint ändå =)

2010-11-11 @ 15:01:04
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Postat av: Lotta

Vad fint kortet blev, så söt=)

Hennes möbler vart ju jätte bra, kul med förändring!

2010-12-02 @ 21:48:42
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback