Ny vecka

2010-11-01 @ 12:47:46

Denna vecka blir det början av veckan plugga på kartläggningsprovet jag har i veckan sen har jag även gatu/adress prov men det va mest att lära sig de stora vägarna sa taxibolaget o gjorde inget om jag kugga sa de då inte många brukar klara på första försöket. Men jag pluggar för vill slippa det där sen:P

Idag gick vi till dagis men attans halvvägs säger towe: -ush,bajs.
Nej tänkte ja och hon va då inte sugen på att gå länge fick bära henne halvvägs men det gick ju, träna lite armmusklerna:P
Idag va de ute på fm sen hade de musik innan jag kom och hämta towe. Vilket humör tösen va på riktigt bra humör för än gång skull. Tralla och sjöng men visste inte riktigt vad hon sjöng på. hehe
Sen åkte vi till blommarffären posta lite genom dhl och towe va på hugget på de där blommorna som fanns där så fick ju hålla syn på henne hela tiden va då inte lätt.

Imorgon är det inget bestämt efter towe slutat dagis men hon brukar ju sova middag så blir väll åka hem ändå efter.
Älskligen ska åka med sin pappa idag till motala fixa två nya vinterdäck åt mig så himla snällt, jag som knappt fattar mig på det där. Puss min babe älskar dig och du betyder så himla mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback