Göttans

2010-11-03 @ 21:03:47
Jag klara teorin det jobbiast jag inte trodde jag skulle klara men fasen va ork man fick helt plötsligt till taxikortet nu bara för att man klarat 3 jäkla jobbiga teori som tagit mycket tid till pluggandet.
Men vad fasen ska man hitta nu på kvällarna? :P  Nee blir väll plugga gator och oråden i linköping för va lite irriterade då jag gjorde provet idag på gatorn men provet visa sig va att man ska kunna område och massa olika ställen ex. polisen,arla m.m men va det har ju inte jag koll på men han sa att vi skulle vänta med det provet och så skulle han lära mig mer när vi kör. Lättare lära sig områdena då.

Imorgon ska towe till dagis igen och jag ska fixa ärende så blir och göra det då. Annars så blir det nog rätt lugn rätt slut av allt pluggandet vart så nervös och stressad med de men nu borde man kunna lugna ner sig lite i kroppen.

Idag har towe sjungit bä bä..   Undra om det kan va bä bä vita lamm? :P
Sen har hon blivit jätte intresserad av böcker och tittar och frågar mycket vi låna även 3 böcker på bibblan här om dan. Tror det heter max och lampan. Den handlar om max som ska nå lampan men ramlar ner och slår i knät då kommer mamman och sätter plåster på knät. Då kom hon här om dan och sa mamma och peka på boken.
Sen sa hon aj aj  amla.  det va ju ramla förstås att mamma kommer.
Så himla kul att hon kommer ihåg så mycket.
 

Hoppas jag har jobb snart inom taxi det vore kul... Älskar dig tommy så skönt ha dig som stöttar mig brevid<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback