Zumba

2010-05-06 @ 08:13:41
Igår vart det en lung dag och bara springa till vårdcentralen först va jag där på fm med mina leverfläckar då jag tycker jag har aldeles för många så de på vårdcentralen gav mig en remiss till linköpig hudklinik de har varje kvartal undersökningar där just för leverfläckar och pigmentförändringar så hoppas tiden kommer snart hem:)
Så han trodde itne det blir någa problem ta bort de stora då han själv tyckte den skulle bort.

Strax efter lunch så vart det en tid och gå med towe till läkarn då hon har haft sån hosta hela tiden sen att hon börjat ta sig på örat hela tiden. Dessutom så kom tommy med dit då han ville träffa towe så va ju bra det. Sen efter det så vart det bara lung em här hemma. På kvällen när vi skulle natta towe så vägra hon och vilja gå och lägga sig vi bärde in till sängen och hon gick ur sängen och kom tillbaxs men vi gav oss inte. Så efter 8ggr så somna hon:) WWeeeii jag lyckades få henne och somna till slut med både min och jockes hjälp.

På kvällen vart bränna ner lite träning zumba:P Trodde det va skit kul men det va det då inte, inget för mig så det lägger vi på hyllan. Men vart då 35mins träning alltid nåt.
Få se om det dags och ha någon vilo dag eller om man ska köra något nytt idag. Jag är inne annars på och börja springa spåret vid råssnäs. Ingen som vill hänka på?   :P






Idag blir det unga mammagruppen nu på fm sen blir det åka till signe och familjen så barnen får leka och jag får umgås med signe:)
Ska blir kul.

Önska bara ibland att dagarna va då längre så man hann med och träffa fler folk, e så många man vill kunna hinna träffa i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback