Vilka kanon bra dagar:)

2010-05-08 @ 11:18:53

Torsdagen:Börja med att jag hade ung mammagruppen på fm, fick se idag en film om säkerhet vad man ska göra om barn sätter nåt i halsen. Mycket givande,dessutom fick vi hem en sak som man ska testa och lägga i leksaker i så får de plats i den så e det för smått för barn som kan stoppa i mun och sen att det kan fastna i halsen.
Efter efter ung mammagruppen bagav vi oss till stan för och åka med expressbussen till borensberg till signe, jörgen och malte. Men hur skulle vi lyckas få in 3 barnvagnar i en buss? hmm.. blir inte lätt tänkte jag men till slut visa det sig att den 3:e barnvagnen sket i att komma på bussen. Pust:P
När vi mötte upp signe och jörgen så sov towe hela tiden men sen när vi va framme vakna hon. Då vart det pasta och fiskpinnar en lunch för oss, tack signe som laga det åt oss:) snällt.
Sen vart det och hämta malte på dagis.
Vart mycket bus och lek för de små liven och trosiga små busungar oxå:P
Malte som är 1 år äldre än towe kan ju mycket mer och gör mycket mer saker och allt han gör det mesta snappar towe upp. Visst är det bra att han lär henne saker men ibland kan de ju lära mer än vad man vill hehhe..

    

Sen kolla jag på unga mödrar det är då en serie man måste följa:) men det är tur att den finns på nätet så man inte missar nåt. Jag och towe åkte hem sen med expressbussen så vart en ltien promenad till centrum från signe, riktigt skönt. Träffa även på inge farmors karl där.
Vart hem till halv åtta då min älskling mötte upp mig på väster, vi mötte på mimmi på vägen även men towe va så trött och yrvaken så hon hade ingen reaktion, stackarn.
Kom hem och vart lite kvällskäk se somna hon som en stock i sängen.


Fredagen: Igår vart det dagis för lill tösen, själv skulle jag träffa min jobbcoach trodde det skulle bara a 1h men tiden gick så vart att man vart skit seg mot slutet. Jag hann hem en snabbis för och få i mig nåt och äta och sen vart det och hämta towe på dagis och hoppas på bussen. Idag hade hon inte sovit på dagis så hon slocka i vagnen direkt så de tva bra då jag skulle åka buss till skänninge till tommy.
Vart då en sväng till tommy så towe fick umgås med honom. Jag vila 1 h där på soffan under tiden de umgick då jag va så trött av att jag inte kunnat sova ordenkligt på nätterna av att jocke snarkar eller gnisslar tänder.
Sen vart det en sväng till minna efter skänninge. Hon va hos josef uppe på brinken. Hon och rocky kom och mötte oss på vägen.
Vad glad towe är alltid när hon träffat rocky det är verkligen favvo djuret hon älskar.Han skulle ge pussar och towe skulle klappa rocky hela tiden.
    


Lördagen: Vakna på morgon strax innan 8 skit pigg, jag visste inte riktigt vad jag skulle göra men vart och installera the sims 3 tänkte köra det lite men kom inte så långt då towe vakna sen strax efter.
Sen hitta man ju älskligen som haft tandvärk inatt inte kul.
Han hade somnat på soffan med datorn, såg lite roligt ut.
 

Sen på morgonen fick ajg rycket ut och gå men fan så kallt ush jag som täntke ajg skulle prova springa spåret  vid råssnäs.
Men palla mig genom att gå dit med towe i vagnen och sprang spåret weeiii jag klara det då jag inte sprungit nåt nu sen då jag bodde i mjölby så va då dags och testa igen. Men va skönt efteråt. Va jobbigt putta vagnen hela tiden och va en liten uppförsbacke det tog imot lite men vagnen va annars smidig:)


Fan så kär jag är med älskar dig mer och mer dig jocke min babe för alltid<3 Så glad över towe man har min snuttan det ger mig orken verkligen till allt om det tar imot nåt. Men just nu är allt tiptop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback