Uppdatering

2010-05-03 @ 12:37:17

Va ju då ett tag sen man skrev vart så mycket med valborg så nu blir det och uppdatera lite, då jag tror några har gått och väntat på att få läsa lite blogg.
Men e väll då ingen som haft riktigt tid heller nu då valborg har vart.

Torsdagen börja med att jag hängde med jocke till stan för han skulle kolla efter ett par skor men sluta med att jag själv hitta ett par skor  149:- va då billigt för va från din sko, sen vart det en sväng till hm där hitta vi på rean bikini till towe. Är ju då inget hon behöver men a så jäkla sött. 50:-
   

Sen på em vart det och dra men syrran, towe och linnea till farmor och inge.
Skulle kolla igenom lite saker som inge skulle göra sig av med. Hitta en del då jag och sara kom hem med full bil:)

Porslin- glas,tallrikar m.m.  Gardiner
 "Hackare", ljusstacke  e ju då inte långt kvar till jul hahha

 Ett par gardiner fick sitta i köket, vart kanon

På onsdag kväll skulle älsklingen bara till affären men tog sån tid men sen när han kom tillbaxs hade han köpt en bomma åt mig så sött av honom<3



Fredag och jag hade för mig att dagiset va stängd men det va den ju inte så towe vart ledig så vi gick till tilda så daniel och towe fick varann och leka med men daniel blängde på towe då hon ville leka med hans leksaker och sen så va han ju en del svartsjuka med.
Det börjar tidigt med sånt för de små liven har jag märkt. Envisa små rackare.



Efter vi hade vart hos tilda så vart det och dra hemåt och göra sig ordning till valborgen:)
Skulle nämligen åka med towe och jocke till signe och familjen och även vickan och fredrik skulle kolla dit.
Vart en lyckad kväll, men jobbig natt då towe låg och hosta och grät av hostad till och från. Stackars tösen.
    
    




Lördagen vart det gordegårdsmarknad, jocke åkte bussen hem då han inte ville hänga med dit.
Men va riktigt trevligt och towe peka på det mesta och vart lite gnällig när hon inte fick det hon ville men la sig snabbt.
Köpte ett par trosor till henne då hon går ofta här hemma utan blöja. Sen vart det strumpor till jocke,mig och towe. Sen chokladtoppar till kvällen ville vi ha och towe vräkte i sig 2 st. Det va då gott tyckte hon.
 Hålla handen<3   
 sjunger imse vimse spindel med rörelser

Söndagen vart det  långpromenad med signe och familjen och sara och barnen till willys då jag skulle köpa blöjor.
Sen vart det mat för hela gänget, spagetti och köttfärssås och vitlöksbaguett och grönsaker/sallad.
Riktigt trevligt sitta och äta hela gänget.
     
   
    

 

Idag vart det och lämna towe på dagis, jag har vart och solat och  tränat lite träning här hemma mage, rumpa och armar. Skönt det. Nu snart blir det och hämta towe på dagis. :)




Kommentarer

Postat av: Signe

haha, va söt hon va i bikinin! <3 bilden på Malte när han ligger på mitt ben vill jag ha!! Kan inte du skicka den till mej? Puss

2010-05-03 @ 14:47:40
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Postat av: KickaAxelsson

Sv: Gud jaa, jag har vart ensam med Casper från dag 1 i graviteten fram tills nu.. Och allt har vart kanon men blir så irreterad när hans riktiga pappa håller på som han gör!



Söt unge du har :D

2010-05-03 @ 22:07:58
URL: http://kickaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback