Träning

2010-05-04 @ 12:58:02
Morgonen börja med att jag vakna med alarmet och jag fick gå och väcka lilla snuttan till dagis. Skönt att hon sover ut lite iallafall.
Sen va det bara ge frulle och få upp jocke då han lova hänga med till dagiset på morgonen.
Fick upp honom efter några om o men men varför ska alla karar va såna som kan sova på mornarna ut? Vi mammor ´vill ju sova ut någon gång oxå fast vi inte jobbar men kan va jobbigt för oss och gå hemma med ibland:)
Efter vi lämna towe på dagiset vart gå till jockes kompis jocke som jobbar nere vid varamon dhr huset eller vad det heter nu. Så de fick dricka lite kaffe så jocke vakna till liv. Påväg hemåt vart jocke genast mycket piggare och för mig vart det då träning direkt när jag kom hem areobic:) Så kul då man även får dansa till det  vissa steg, så mycket givande då man hållt på nu i 4 dagar.. Bara kämpa på nu men sån träningsvärk man har.

Jocke gick och träna efter vi hade käkat vart då äggnuddlar,broccolie och kyckling till lunch idag.
Nu blir det hämta hem towe från dagis min sötis längtar efter henne så.
Så himla glad att jag har henne och även jocke, jag är då nykär än <3
Sen blir det affärn och hem, se om towe vill kanse leka liten stund ute med.

Kommentarer

Postat av: sara

haha bra de tror ju inte jag tror att han kommer skrika i en timme haha men få se:P

2010-05-05 @ 16:02:10
URL: http://tvabarnsmammansara.blogg.se/

Postat av: anna

är i slutet av v. 15

kollar igenom sånt som inte kommer användas till nästa bebis som ska säljas.

2010-05-05 @ 21:15:42
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback