Snabba bud

2010-05-10 @ 21:22:13
Vakna imorse fick koka gröt åt towe då hon e riktigt förtjust i mannagryn och se vart det macka till det. Lämna henne på dagis till halv nio sen tog jag mina lilla cykeltur i elljusspåret men sluta med att jag fick svara på tel samtal och va från ett jobb jag sökt vikarie barnskötare till motala kommun.
Weeiii får börja jobba, alltid nåt men va då snabba bud då de ville att jag skulle jobba i borensberg kl.12-16, ringde signe för att ta reda på vart det låg visa sig att hon skulle jobba idag samma tid fast andra avd.
Gick ju kanon, trevlig personal och så klart fick man umgås med signe kunde inte bli mer än toppen dag. :)


Kom hem till tjugo i fem till stan, missa såklart statbussen men så gick det nykyrkabuss så åkte med den till nine to nine och gick därifrån till väster tog 15min. Skönt.
Sen vart det hämta towe hos laila, då mimmi vart så snäll och hämtat towe på dagis kl16 så skönt för henne komma hem till dem så länge. Hon verka stormtrivas hos laila speciellt då hon har rocky där och roa sig med:P
Sen vart det och kolla unga mödrar där borta sen kom man hem och laga mat towe åt 2 portioner pasta med bacon röra. Det verka efterlängtad maten, bra det.
Sen efter det va tanken att jag skulle ut och springa men emma en som bor på väster hon har en dotter på 7v är med på ung mamma gruppen fråga om ja ville ut och gå så då vart det det. 1h promenad,dagens motion, duktigt av oss.
Sen vart det lugn kväll då jocke fick natta towe idag.

Kommentarer

Postat av: emelie

Grattis till jobbet. Kul att ha något att göra på dagarna nu när Towe är å¨dagis och så...!!

//emelie

2010-05-11 @ 13:40:06
URL: http://www.emelieplutti.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback