Sjukhus

2010-05-27 @ 06:31:29
Ordet sjukhus gör mig då nervös.. idag är det en stor dag för mig hoppas på att få svar varför towe hostar så mycket som hon gör och även kräks dagligen.
Inte kul och leva med skiter hoppas verkligen det handlar bara lite om allergi eller nåt som går och återgärda snarast.
Det är tur attt syrran ska med idag till sjukan så man har nåt litet stöd, sen blir det lek och bus för fulla muggar för barnen sen:P

Igår va tommy här och och bjöd på pizza, va riktigt gott då det va ett tag sen man åt det. Sen hade vi dessutom tvättdag då tommy tvätta sina kläder här med så nu är det bara och vika ihop det när man orkar hehe
Sen va det grovsopning igår slängde massa skit men ni kanse undra vad jag gjorde på fm igår, fick nämligen först lite besök av tilda och daniel. Växt som sjutton, länge sen man såg honom. Barnen lekte ett tag sen vart dra till stan där jag och towe mötte på jenny en klasskompis, vart även en tatuering jag funderat rätt länge på. Bara att det kändes att det va lite för dyrt.
Men men blir ju billigt i längden om man tänker efter att man har den kvar hela livet sen.
Men hitta lite på HM till towe, lite sommar kläder.















Kommentarer

Postat av: Signe

är det stjärntecknet ni har? har ni samma du o sara?



man behöver inte hörselkåpor, för man står ganska långt bort, o de e ju vanliga bilar, inga rallybilar eller så...men nu skulle vickan o fredrik följa me, så de e lugnt...



vi ses snart!

2010-05-27 @ 08:58:18
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback