Motion

2010-05-09 @ 21:13:16
Idag vart det lite städning med jocke här hemma på fm sen vart det och dra till emma som jag snackat med  lite på familjeliv men vi bestämde oss för och ses idag då hon bor i motala med. Hon har inga barn än men en på g. Hon gick in i v.32 idag. Riktigt trevlig glad tjej:) Hoppas få lära känna henne mer.
Hade tänkte och gå till henne men så vart det ju inte vart bussen till henne men sen när jag skulle åka hem bussen va det så skönt ute så vart en promenad hemåt istället på ca 1h men på vägen mötte jag laila och mimmi med rocky då jag sms och skulle kolla om de va hemma men de va ute så passa på och möta upp dem då.
Så vart ytligen promenad med dem så 1,5h s promenad:) Weeii gött som fan. Vart kvällsmat för towe och käk för mig när vi kom hem sen skulle ja natta towe tod lite dock tid då hon springer ner och upp i sängen och ska hämta böcker och kolla i.
Men nu sover hon då kl e 21. *pust* 

Fasen med vad jag fryser känns som ja börjar bli sjuk med, vill inte det nu då jag har en del och göra i veckan..
Imorgon är det dagis för towe oxå så de om man får väcka henne på morgonen eller om man får bli väckt.
Jocke e hos daniel idag och har grabbkväll med så lungt och skönt hemma nu så blir nog lite fri kväll sitta med the sims 3 och spela hehhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback