kramp

2010-05-12 @ 22:56:26
Vakna på natten av att magen krampa som fan och towe hosta som bara den och ville ju sova brevid för och kunna somna men fick henne sen att somna i sin säng. Sen hade även jocke somnat på soffan så fick säga till honom gå att lägga sig i sängen. Sen efter många om o än somna man till slut. På morgonen när ja vakna tillbringa jag rätt länge på toan då jag va dålig i magen ush inte kul...
Ont med som fan.
Bara det inte är mageninfluensa på väg tänkte jag.
Under hela dagen har jag haft kramper men har inte vart mer toa besök bra det. Men ush varför ska man alltid va sjuk av nåt.. Inte orkat göra nåt idag alls, knappt så jag orkat äta då magen gör ont hela tiden. Fick towe och somna efter 7 sen vart det lungt för mig, ett bad för mig blir det strax och sen blir det lägga sig. Hoppas man kan få vakna upp imorgon som vanlig slippa kramperna.
Jag som hade sätt fram mot ljuspartyt men men hoppas det ger fler tillfällen gå på sånt.

Imon blir det och va hemma och ta det lungt och vila ut mig ska inte på torsdagsträffen då jag inte vill smitta ner någon ifall det skulle va någon mageninfluensa.. Inte för att jag tror det e det. Kanse nåt olämpligt man ätit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback