Glad-Lycklig

2010-05-26 @ 09:01:50
Ingenting är då bättre än att va med sin familj, som igår va jag med tommy och towe på maxi va då riktigt kul och underligt åka och handla ihop men gick ju bra.
Bara det att man möte på lite fel person i affärn inte så kul men men den personen valde från början om den ville va min kompis kvar eller inte.
Igår käka vi potatissallad, sallad och kött så gott men towe va itne förtjust i potatissalladen så signe, du får komma och göra din potatissallad någongång så hon äter det för den gilla hon ju:P
Annars har det vart lugnt på kvällen kolla p ådesperate housweiv så jäkla bra serie nåt man inte kan sluta följa.

Idag blir det och slänga lite saker på grovsopningen så tommy skulle ha towe under tiden. Snällt det.
Sen bir det väll ta det lugnt på kvällen. Kanse titta på någon film ihop.
Allt känns kanon har inga funderingar alls omkring mig längre så det känns bra det för det har jag haft så mycket innan.
Ne nu kommer tilda förbi hon ville ha lite kaffe så lite fika här hemma blir det.
Sen fundera jag åka till stan..


Kommentarer

Postat av: Karin

Det förstår jag! Hur går det med jobb?

2010-05-26 @ 10:22:16
URL: http://iambafucin.blogg.se/

Postat av: Signe

vem mötte ni, nu blir jag nyfiken?!?!?! haha



kul att hon gillar min potatissallad iaf, kakan var ju inte lika populär hahaha!!



det på mantorp park kostar ingenting, det är därför vi åker på det, annars är de ju så dyrt me sånt...är du sugen? =)

2010-05-26 @ 12:11:25
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback