Borensberg

2010-05-18 @ 21:00:55

Bestämde mig för att ta mig en liten tripp till borensberg men först vart det göra ett litet ärende först på stan,sen när det va klart så vart det åka bussen till borensberg. Vart först åka till farmor då inge hämta oss vid bussen bara för att det regna, så god mat man fick idag. Potatismos och köttfärsbiffar men towe åt bara köttfärsbiffar. Mumsigt värre tyckte ja då man inte ätit det på länge. Sen towe va lika charmig som vanlig, glad lite prick. Dessutom sa hon idag sitt namn towe :) Så nytt ord i ordboken idag  *ler*
Fråga henne flera ggr efter om hon kunde säga towe igen men inget på beställning går:P

Efter vi hade vart ho farmor så vart det en tripp, mötte signe,jörgen och malte på vägen, snällt av dem och mötta upp oss. Sen vart detlite tripp till östensson sen ut på gården utanför dem med mellis/fika.
Så vart då bara en lite kort stund ca 30min middagslur för towe.
Men sen hade malte och towe sin lekstund till kvällen. Tackar även för middagen hos er. Mätta och belåtna.
Var riktigt skönt och kul komma iväg idag lite känns som det va ett tag sen jag va hos signe så va väll typ dags tyckte jag. Vi brukar ju ses ofta. Skönt med bra vänner:)
Sen vart det en tripp till bussen ihop va riktigt skönt väder då man kunde gå nu utan jacka och tröja.
Nu blir det tv då det är desparate houseweivs nu gött gött.



Imorgon:

-Dagis för towe då jag ska på information om mitt timvik

- Sen skulle signe koma förbi med malte när jörgen skulle till lernia. (om inget annat kommer imellan)



Kommentarer

Postat av: Signe

ja visst är det skönt me bra vänner! hoppas vi alltid kommer umgås! <3 Hör av mej imorn!

2010-05-18 @ 22:18:30
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback