Why?

2010-03-28 @ 11:11:01
Varför ringer mob så sent inatt? Jo då va det tydligen tommy som ringde och ville snacka men varför höra mig snacka eller min röst då jag trodde att vi inte har känslor eller nåt kvar med oss.
Jag har ju jocke, han hade hannah. Jag vill inte va nåt andra handsval.
Jag trivs även med det man har nu, har ju jocke- får ju göra mycket mer än vad jag fått innan när ja va ihop med tommy så varför skulle jag vilja ha mitt gamla förhållande tillbaxs som inte tar mina vänner som vänner? Jocke får ju mig känna hel det jag vill, känns att vi verkligen är en familj som aldrig skulle göra mig olycklig.
Jag är bara så jäkla förvirrad med allt att varför han ska ringa om jag är en idiot eller om jag va det i hans ögon?
Ja ja.. inget och fundera då jag har mitt liv i motala nära släkt och vänner och även har man sin kärlek som jag hoppas hålla för evigt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback