Vårdag ytligare

2010-03-10 @ 20:31:41
Så skönt att det är så skönt ute idag igen, vart en sävng och dra sig till håkan, alla tre drog dit så vart käk - ungstekt falukorv med potatis riktigt gott det.Va länge sen man gjorde det, och towe tyckte ju om det men va lite pipplig till en början och kinkig med maten men när man väll tog från sin egna mat då dög det minsann. <3
Mammas mat e då alltid godare hehe
Sen vart det film- tandfen, va då ingen hit men lite rolig va den då, barnfilm tyckte ja då det va men va kanse riktat till barn:P Ingen anning...
Va full fart på barnen idag då håkans unge tomas va där och hade sina kompisar. Så kul och se hur towe tittar allt va de gör och pratar och härmas har hon börjat med en de men så kul att hon snappar upp det mesta och idag har hon börjat säga ett ord som låter - tipo ti
Undra va det betyder? Nån som har nån gissning:P
Vart och raka jockes hår så vart nice:), sen passa jag på och klippa en bit på ca 8 cm på min "lugg". lättare nu och sätta upp "luggen".

Familjerätten ringde idag och sa att det kan ta 3-4v innan man får samtalstid dit så ska bli skönt delvis få på papper hur allt kommer va.De tyckte att towe är förliten för och sova varanann helg hos sin pappa så det verka som familjerätten inte vill släppa iväg towe så att hon sover över hos sin pappa varannan helg. Utan vi ska börja lite sakta med att ta nån dag i taget,eller nån vardag bara under dan.
Men hoppas vi får rett ut allt börjar bli jobbigt i längden ha tjafs.
Jag kan ju då inte bestämma hur jag vill ha, jag kommer lyssna på familjerätten hur de tycker towe ska ha det sen blir det och finna sig i det.
Bara det blir bra för towe så är jag nöjd.



Vart och träna idag på crosstrainerna  15 min då jocke spela gitarrhero så va rätt gött men fått så dålig kontis då man rökt nån cigg då och då, inte bra det! Nu blir det försöka dra ner på det och föröska komma ut och gå mer eller träna nåt. Sen sitter man oftast och äter kvällarna och det känns ju inte så vettigt bra det heller.. Men ni känner nog igen er hur det kan va:P
Fan vad jag känner att mitt liv är tiptop har inget mer och önska har ju då min kärlek till jocke <3 och så har man ju min underbara dotter towe som får mig verkligen njuta av livet och se henne utvecklas och lära så mycket nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback