Vår

2010-03-09 @ 20:30:24

Varmt och skönt idag ute, verkar som det börjar bli vår.
Längtar tills man kan börja cykla och ut och gå mer.
Idag vart det öppna förskolan med tilda och daniel men vart ju då inte så rolig dag för towe hon har vart pipplig och inte sig lik. Hon tyckte inte om att leka med andra barn idag och inget va kul. Bara mamma som gäller för det mesta dels.
Sen där efter skulle jag och älskligen till stan kolla lite, skulle ta bussen men va så skönt ute så vi gick en promenad i sköna vädret till stan. Möte indira påvägen så verkar som fler verkar njuta av vädret.
På stan köpte jocke spel till xboxet och sen vart det och handla när vi skulle hemåt. Vart idag pastasallad så gött, lailas recept. Jocke tyckte om der en anning så känns bra då man vet att man kan laga mat:P

* Skinka
* Ättiksgurka
*Purjolök
* Tomater
* Majs
* Pasta
*Gurka

Röran i: Chili,svartpeppar,gräddfil och vispgrädde(vispa det lite så det får lite tjockare konsistens)

Bara blanda ihop det är skit gott:) Kan ju även blanda i annat om man vill ha i det.
Man behöver ju inte ha skinka heller.


När vi kom hem så har towe vart pipplig hela tiden för det mesta, maten dög sisodär majsen som gick ner mest:)
Så idag somna hon  vid 18 så imorgon kommer hon nog vakna tidigt.
Men hon har haft lite feber idag så antar väll det som ställt till det idag. Sen har hon vart lite dåligare i magen så hoppas bara inte daniel smitta ner henne med mageninfluensa men tycker då att hon borde bajsa oftare.

Nu på kvällen vart det och lira gitarr hero as kul då man kommit in i det hela mer i medium, snart blir det köra på hard.


Fan vad jag älskar jocke, för varje dag som går tycker jag om honom mer och mer och så kul att se att det funkar mellan han och towe med.
Han hjälper till så mycket och sen så kom jag på idag att vi skrattar varje dag om nåt när vi är med varann och allt känns så kanon <3
Kan inte va mycket bättre, jag tror det kommer hålla länge då det känns att jocke é då en så bra person. Dessutom idag när jag va på öppna förskolan så va det en man där som visste vem jocke va så han verka säga massa posetivt om jocke så det va kul :)
Han sa även att jocke och jag skulle kunna få fina barn ihop eftersom han jocke har så fina ögeon men man börjar ju undra varför han lagt minne till det då. hehhe
Men jocke har ju då blå ögon och det har man ju själv oxå så skulle ju då bli en blå ögd unge.. Men som sagt barn kommer då inte här nu, bra och va ihop ett bra tag först. Sen skönt om towe inte e så liten oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback