Vår

2010-03-30 @ 11:58:49

Våren é här så skönt,kände för att ut och springa så bestämde mig för att ta en tur med cykeln till råssnäs kolla eljusspåret.
Morgonen börja med frukost då towe vakna idag kl 9 så skönt att hon va på humör som bara den och för mig va det skönt och vakna till alarmet då visste jag att kl va 9.
Sen vart det och ringa till sov och ännu irriterad månad då man inte får några pengar i tid som vanligt  gått nu 9 dagar sen jag skicka det där. Så hon sa att kanse i veckan borde det bli klart *suck*, bad om en ny handläggare men fick veta att jag får det vilket fall nästa månad ska bli riktigt skönt slippa den man har nu.
Trodde jag skulle gå och va irriterad denna dag pga av det här men det haka man sig inte upp på då det va dags och lämna snuttan till dagis till 10. Idag skulle det bli och lämna henne direkt på morgonen. Inga problem alls hon strejka inget med påklädningen hon blir så glad när hon får på sig hjälmen oxå. 3 dagen hon får cykla med mig hon verkar njuta av det.


När jag lämna towe så skulle hon in direkt men stod vid dörren och kika. Barnen hade fruksamling när hon kom så hon gick in och så vinka hon till mig så det gick ju jätte bra. Kul att det funkar det där med dagis, sen så verkar hon ju va på mycket bättre humör nu hemma har jag märkt.
Efter jag lämna henne så vart det för mig och cykla till eljusspåret men som sagt va lite väll mycket snö så gick ju inte springa:/
      Vart en cykelpromenad på 30 min istället för att traska och springa i det där. Skönt det. Där efter  vart det och ha lite besök av jockes kompis jocke.
Ska till ams idag på coatcinformation se hur det går vad de säger om det.

Har även idag pratat med jocke om att skaffa katt. Vill ju ha långhårigkatt så fårr honom och gå med på att skaffa det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback