Underligt

2010-03-04 @ 00:01:19
Verkar som det börjat bli otur för folk omkring sig eller e det bara jag som tycker det? Satt och och kom in på en diskussion med jocke idag att folk verkar göra slut nu eller så har det upstått nån sorts språk. Verkar bara så underligt alltihop med det att det e hur många som helt som har det jobbigt nu, e det nån sorts av otur eller bara konstigt? Jag hoppas verkligen det löser sig till det bästa med alla de som har jobbigt och att de kommer fram till nåt bra som e bra för dem.

Idag börja ju inte då min dag heller så bra som jag hade velat, så jäkla irriterad på att jäkla soc é sega på att betala ut en liten summa pengar, suck fått vänta nu över 2v och inget än.. Trodde jag skulle gå upp i tak,  så idag fick jocke då se hur irriterad man kan bli men som tur gick det över fort med att vi gick ut en sväng till håkan.
Där efter när vi hade vart en stund där så gick jag och towe hem då hon borde sova middag. Hon somna som en stock efter lilla pulka färden från håkan. Towe fick åka idag första gången pulka så va kul och se hennes minn, men hon va då mest förvånad men nöjd den lilla biten hon åkte.

Eftermiddagen vart och va med tilda och daniel. Hon hade med sig kakor och bjuda på här hemma och det va det bästa för barnen. Jobbigaste att det va choklad som va då överallt men men nån gång måste det få unnas.
Vart även en liten tripp  till jysk men fan va det blåste kallt när det va dags och gå hem. Fick köpt skruvar och ben till madrasserna så nu har man fått upp sängen på lite högre höjd:)
Tackar för hjälpen älskling med att få ihop det då vi va tvungna och kapa lite på benen heheh
På kvällen vart det varmamackor och film men som vanligt somna man som en stock framför filmen:/ Men visst va det mysigt somna brevid men missa ju då filmen som man ville se..
Men men får göra nytt försök och se den nån dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback