Tisdag

2010-03-02 @ 21:58:22
Weii desperate house weiv idag... längtat och väntat så länge på det men nu har det kommit den dagen man väntat på få se den. Ska bli riktigt gött. Idag har dagen vart full fart som vanligt. Morgonen börja med att få vakna brevid min älskling men såklart ska man bli väckt av telefon:P När man väll vakna av rigsignalen och steg upp så  sluta det och ringa och det va ju då syrran som hade ringt, men vart en pratstund sen där efter. fun fun.. Så skönt finnas nära till hans med syrran. Hon é då en bra syrra <3



På morgonen vart det att åka till stan med tilda och daniel. Vi fika och kolla lite runt på stan. Träffa på ida från humlan då ja jobba med henne. Det va kul och se henne och så fick man ju veta att hon vänta barn:)
Får hoppas hon och jag ses snart igen. Idag fixa jag två små slöjdstjärtar till towe i sin guldfiskskål. Sen vart det en liten grej till kim till hans present tyckte han skulle ha nåt mer än det jag hade köpt.
Sen hitta jag lite smink.

Efter det så vart det en sväng hem med tilda hos mig då barnen och vi käka korv med bröd. Sen så gick jag till håkan, jocks kompis. Va kul träffa honom, han verkar trevlig och umgås med. Så vart en sväng där och va med towe och jocke. Sen vart det en sväng hämta kabeln till systemkameran från min kusin och nu har man fixat kortet på datorn. Nu på kvällen blir det lungt framför tvn, ska bli skönt. Så kär man har blivit även <3 Trodde inte jag skulle bli kär och få pirret i magen. Men jocke har då fått mig och pirra i magen och få mig jätte glad. Hoppas verkligen det kommer hålla.

 

Här delar vi allt:P  Daniel och towe
<3 <3 Kärlek


Kommentarer

Postat av: sara

tack:) de är bra att jag har dig med syrran älskar dig:P

2010-03-03 @ 07:35:58
URL: http://tvabarnsmammansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback