Tandläkarn?

2010-03-29 @ 23:27:28

Så ont... Ringde till tandläkarn idag fanns då inga jour tider så det blir att ringa dit imorgon då man är på stan ams. Det vore kanon och få en tid och komma dit samtidigt när man ändå är på stan.
Idag har Towe varit på dagis, va med en stund på morgonen. Sen lämnade jag henne till klockan 13:00. När jag kom dit vid ett så sov hon i vagnen så jag fick vänta tills hon vakna. Hon vaknade 14:00 därefter cyklade vi hem, skönt att det inte regnade på vägen hem då det vräkte ned på morgonen när jag lämnade Towe.

Annars har jag bara varit hemma med Towe fick även lite besök av Jocke och Håkan.
Snacka om vilka kaka/bull monster jocke och hans kompisar är. Fikabröd e då inget svårt och bli av med här hemma:P hehhe...
Vart så jäkla mycket fika med kalas och dop m.m. så skönt och bli av med det här hemma.
På dan vart det och glo på film men som vanligt somna man i jockes famn, men mysigt det.
Sen vakna jag till då jocke sa att det ringde på dörren, va då jocke som dök upp på kaffe här.
Då vart det och fixa käk, vart idag ravioli och grönsallad mums så gott. O towe tyckte om det en del så blir och göra det fler ggr, e ju billig mat ju oxå.
Towe har vart jätte snäll och rolig och pratglad som bara den. Tror dagiset gör sussen för towe, då hon verkar bli jätte glad av att se de andra barnen. Imorgon ska hon va helt själv hela dagen så se hur det går men tror inte det blir några problem alls.
Min plutt så jäkla go, älskar henne mer än allt annat. dags och köpa termobyxor skulle behövas men känns dumt då våren e påväg nu.

Fick rycket idag att kolla igenom towes kläder som hon haft när hon va bebis så sött och litet. Inte alls sugen på en bebis:P
Men towe ska väll inte va det första eller sista barnet man fått får man väll hoppas på.
Fick även rycket och städa då towe va på dagiset så va bra och passa på.
Nästa vecka ska towe börja va 5h 3 dagar i veckan. Blir då 8,30-13,30  måndag,tisdag och fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback