Sovmorgon

2010-03-24 @ 09:32:03

Idag fick man vakna halv nio då en surpuppa vakna, skrek som bara den och vägra byta blöja. Blöjan gick av men sen vägra hon ta på och skrek hela tiden och sura.
Jag sket i o sätta på blöjan och gick själv på toa då går hon efter och surar men när hon fick sin välling så gick det bra och sätta på blöjan då hon hade gjort ett litet hyss- kissat på köksmattan.
Jiipppii Inte. Blir och tvätta den idag då, såg även att jag måste dammsuga så blir och göra det oxå om man orkar.

Nässpray och toappaper e det som gäller för mig nu här hemma.
Försöker bli av med jävla förkylningen som gör att jag nyser stup i ett och towes näsa rinner bara hon verkar ha mer hosta. Hoppas vi blir friska snart för börjar ju närma sig till dopet nu.
Jobbigt va sjuk när man inte vart det på ett bra tag sen när man blir det så känns det som man vill bara gå och deka.

Igår kolla vi på lite film, vart och bränna ut lite:)
Kolla på en jätte bra film om man gillar amerikan pie så gillar man denna filmen:
Många +++++ , nåt roligt och skratta åt ju, och för engångskull somna jag inte. Mysigt ligga med jocke om kvällarna bara han och jag och towe somnar så bra i sängen på kvällarna.

Towe har börjat allt mer och mer intressera sig för kolla i böcker och bläddra är kul.
Men ibland kommer hon på att man kan riva sönder sidor inte lika kul för en annan och få tejpa:/
Men men man gjorde väll likadant när man va mindra själv heheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback