Sjuk

2010-03-22 @ 15:59:14
Sjuk igen, suck... Towe har haft feber och spytt hos tommy sen när jag hämta henne i söndags så hade hon ingen feber men hon va snorig och hostig. Va inte som hon bruka. Men hon lekte lite med barnen på kalaset för va ju och fira kim som fyllt 2 år.
           

På kalaset skulle kim putta towe när hon satt på hans bobbycar va så kul och se. Söta de är! Filma in en snutt så blir och sätta ut den på facebook. Linnea va lika glad som vanligt nu har hon börjat flna upp sig och nästan att hon kan skratta,det kommer nog när som:)
Annars kul och se barnen leka med varann efter kalaset körde sara jenny till busstationen i mjölby och sen mig och towe hem till motala. Snäll syrra man har.
Towe somna som en stock direkt i bilen men hade sin hosta hela vägen till motala, stackarn.
 

När vi kom hem så vart det och natta towe och älsklingen hade gort i ordning potatis som stod och koka när jag kom hem så va bara för mig fixa ihop fiskgratängen som va hur god som helts. Va länge sen man åt det.
Vart lite över till towe dagen där på men när hon skulle äta det idag så va det inte det hon ville hon fick kvällningar och nästan spydde så ingen mat här går ner bara massa dricka och yogurt och frukt. Men bättre än inget. Bara hon inte går ner allt förmycket nu när hon e sjuk.

I helgen har det vart fullt upp, fredagen så vart det och handla käk, fattar inte att de va så mycket folk då. Vissligen kom ju barnbidraget men va så mycket folk att vi stod säkert i en halv timme i kön. Vi köpte även målafärg till mitt lilla förråd som är mitt sovrum, vart mycket bättre än det som va innan.
         


Lördagen skulle jag ta det lugnt och hänga med jocke till daniel.
Vart först och dra till håkan och göra våfflor, så gott va länge sen man käka det.
Sen gick vi till daniel, visa sig att det vart och dricka där vart ju då lite förmycket sprit men men sen tjata jenny på att jag skulle hänga med ut så vart det ju det.
Vart att vi drog till city bowl. Kul att det va för en gång skull lite mer folk denna gång.
Så vart det och få dansa och så träffa man ju på min kusin jonna och massa annat folk man kände så va kul. Fick ju även lära känna lite nytt folk på festen med så va riktigt kul:)
   


 Towe har börjat och gilla titta i böcker och mer men ibland kan man ju somna..
 Min sötnos <3 När hon somna så låg jocke och sov också.

 Glatt humör kan vi va på för det mesta :)



Idag har hon fått rita med kritor det verkar hon tycka e roligt.
   Resultatet vart såhär:

I helgen så vart vi sugna på att göra chokladbollar så jocke fick äran till att göra det då håkan och hans grabb tomas skulle komma förbi på kvällen. Vi hade ingen cocos hemma så vart och riva choklad och testa det på och det gick ju jätte bra då det va mycket godare än pärlsocker.
  Resultatet vart såhär:

Sen har vi haft lite kul förre helgen då vi satte upp duschdraperiet hehe:P
  Men vart och byta duschdraperi så nu är det matchande :




Dagarna går så fort att man glömmer bort tidern känns det som.. Men é kul att jocke och jag hittar på så mycket då det sker saker hela tiden omkring oss elelr så e vi iväg ofta.
Imorgon blir det för min del och gå till ams. Hoppas att towe kommer iväg på onsdag till dagiset hoppas hennes hosta och förkylning trappar av snart. Vill ju själv komma igång med praktik snart eller träning.
 Älskar dig jocke har då inte mått bättre än så här varje dag får mig och känna att jag jag mår prima och se towe så glad gör mig lycklig med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback