Nykyrka

2010-03-08 @ 16:22:29
Idag ska jag och towe till mormor gratta henne då hon fyller 63 år tror jag:P Borde ju ha koll på det men inte lätt det.
Så blir och åka med laila och familjen dit.

Imorse vart det och ringa familjerättan skönt att få tag i dem nu till slut. Så man får ordning med towes tider hur hon kommer va hos hennes pappa.
Dessutom kommer det underlätta mycket för mig som slipper gå och fundera på det, och må dåligt av allt skit som dyker upp mellan han och mig.

Idag på morognen fick jag hem solsidan på datorn så jäkla roligt och kolla på det. Så vart och glo på den alla tre låg i sovrummet och kolla på den.
Sen vart det spela xbox gitarr hero så jäkla roligt och spela det dessutom nu när man kommit in och spela medium på det.
Men killen e ju då lite bättre:P Han kör ju hard, så det tar ju nog litet tag för mig och  lära mig köra det.

Satte idag på klänning på towe vart då den som jenny och gustav köpte till henne när hon fyllde nu 1 år. Den va riktigt fin:) Passar jätte bra med färgerna på towe.



Så jäkla kär jag är och så roligt se towe va så glad och flina sig upp för jocke hela tiden.
<3 <3 Towe & Jocke <3<3


Kommentarer

Postat av: signe

haha, jaa lasagnen vi åt, va samma märke som du köpte :P men malte gillade det inte nu heller, så vi kan inte köpa den mer ändå...



va söt towe va i klänningen! <3<3 ses imorn! <3

2010-03-09 @ 09:26:18
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Postat av: Jocke

Du vet vart du kan vända dig till när det blir problem :) Det är bara att prata ut hos mig.

2010-03-09 @ 20:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback