Ny vecka

2010-03-01 @ 15:18:18
Ny vecka och veckan kan inte börjat mycket bättre än att idag då man inte är singel längre.
Har hittat nu en kille jag tyckt såg jätte bra ut innan men han har ju vart upptagen. Men nu när han vart singel så passa man på och säga vad man tyckte till honom och det visa sig och leda till nåt posetivt:)
Känner verkligen att det här kanse va det jag vänta på.. Har då inte kännt med nån kille nu på ett tag att det har pirrat när man träffar personen. Men det gör det med han jag träffat nu och blivit ihop med. Allt känns verkligen tiptop, så kul även se att towe skrattar och har jätte bra att ha honom omkring sig.

I helgen har det vart fullt upp, skit verkligen vad man har vart upptagen säger jag.
Fredagen vart det kalas för min släkt på mammas sida och tilda med daniel kom förbi. sen även jenny och peter och lille nisse kom förbi så det va kul:)
Lördagen vart det kalas från min pappas sida. + att jenny och gurra, signe, jörgen och malte kom förbi.
Vart en del tårta men inte mer så vart det ju kalas på söndagen för och fira malte att han fyllt 2 år i måndags. Så stålt han verka va över presenterna han hade fått. Roligt även och träffa sara, signes kusin som hade en dotter som va halv året. Så söt och livlig.. kan inte minnas att towe va så men ma glömmer fort tiden när de va så små.
Towe och ellinor
towe fick låna en liten stund maltes traktor som va då hans bästa present:)

Ni som e lite nyfikna på vad towe fick för presenter av alla så har jag tagit lite bilder så tänkte sätt ut det här:

   = jenny och gurra

  + en tavla med en kanin på,  200kr = farmor och henes karl inge

 Cykelhjälmen som kan användas upp till 3 år = martha

 vårjack som e vattentät,kan torktumlas,vindtät  = Jonna, minna och mimmi

Fleccejacka = carmen
Hello kitty klänning, hello kitty strumpbyxor = Sara, peter, kim och linnea

 Två små böcker = Tilda och daniel

  = Laila och arto

 = Jenny, peter och nisse

= Thomas och eva-lotta

 = Signe, jörgen och malte
 = Mormor och raita

Igår vart det myskväll, vi käka tacos. Vi skulle även se på film men det vart ju segt då jag hade bara sovit några h från förra natten så somna brevid honom.
Idag blir det sola med syrran ska bli riktigt gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback