Nr 2?

2010-03-07 @ 11:14:49
Fan så irriterade med bloggen då man sitter och skriver och allt försvinner om o om igen suck...
Men men bara börja om från början.
Nu verkar det som mina kompisar börjar skaffa barn igen de e då inne på barnet nr2.
Kul att det kommer små småttingar:) Men jobb är det nog och ha så tätt in på men själv skulle jag inte ha nåt imot att ha tätt inpå, barnen har ju då nytta av varann sen när de kan leka med varann.
Själv njuter av att ha towe som har sina sovrutiner, få se henne börja nu på dagis ska bli så kul att det blir lite mer rutin på vardagen. Sen så vill jag då spendera all tid nu till towe och jocke. En sak i taget som sagt. Hoppas verkligen få jobb snart oxå så man får tjäna sina egna pengar och kunna hitta på mer.
Barn hinns komma men har sagt inte för långt hopp mellan towe och nästa unge. Har sagt att blir jag 30 vill jag inte ha barn då. Men sen vet man ju inte.


Kommentarer

Postat av: anna

är de fler som ska ha bebis nr 2?

2010-03-07 @ 11:34:16
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Postat av: signe

gillar hon att åka pulkan? ser nöjd ut =)

saknar er <3

2010-03-08 @ 10:41:11
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Postat av: hanna

Sigen:Ja hon verka gilla det:) Men tråkigt att snön e borta typ nu på vägarna.



Anna: ja jag känner fler som ska ha nr 2 och även förösker nu med nr2.

2010-03-08 @ 15:52:55
URL: http://mammahannam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback