Morgon bad

2010-03-19 @ 10:11:41
Morgonbad med towe vart det nu på morgonen gött det och bra om hon fick tvätta av sig idag då hon ska till tommy idag. Så roligt att se towe leka i badet då hon älskar sina djur som piper och idag skulle man gömma undan en fisk och säga att den e borta och sen ta fram den till och från och det skratta hon till fler ggr.
Halkmattan va kanon i badkaret då det verka som att hon verka trivas genom att röra på sig i badkaret.

Igår va vi hemma från dagiset då jag va uppe på natten trodde att jag skulle spy men kom inget, sen mådde jag skit på morgonen och towes´fisar va inte som det skulle det lukta verkligen typ som mageninfluensa man har skitit.
Men hon bajsa bara en gång som hon brukar igår så va ju inte det. Hon hade väll ätit nåt som inte va så bra för magen kanse.
Hade tänkt ta en slappdag men ne då vart besök ännu en dag till,men det gjorde inte ett dug:)
Först kom jocke förbi på en kopp te på morgonen då vi höll på att maskera rummet som ska målas som nu igen, mitt "sovrum" som skulle va towes rum va ju då rosa nu inte riktigt min smak av färg så vi ska köpa målafärg idag och måla det é inne på att ha vinrött men få se vad för färger som finns på maxi då vi ska dit idag och handla.
Sen efter det så kom signe och malte:), det va ett tag sen vi sågs så det va riktigt kul och malte och towe lekte ihop med giraffen man skulle sätta bollan i mun på den så rulla dem ner för en spiral runt giraffen,towe skratta en del så va kul att dem lekte ihop mer nu.
Sen när det vart dags för mellanmål dök minna,mimmi och josef upp va inte så lyckat då malte inte fick ro till att äta. Men efter ett tag skulle jag försöka få honom på humör genom att kittla honom och han försökte hålla minnen men log till och från. Snacka om att själv försöka hålla minnen då han ler.. så söt han e!
Sen kom farmor en kortis och lämna roller till mig jag skulle låna av dem, till målandet.

på kvällen vart det käk bara jag och jocke så skönt få nån tid ihop med tända ljus <3
Sen vart det och måla taket i "sovrummet" och trött som man va somna man framför tv:n på kvällen som vanligt.


Towe har lärt sig säga på finska katt pch säger det hela tiden men ibland blandar hon det ihop med en hund:P
Sen säger hon mamma och lampa på finska. 


Ne nu blir det och åka handla idag och towe ska till tommy så får hoppas det går bra.
Älskar dig towe och jocke ni är då mitt allt <3
Va länge sen jag kände att jag har det så bra.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback