Möblering

2010-03-11 @ 20:42:21
Nu hade man tröttnat på hur det såg ut hemma så idag vart det och möblera om i lägenheten och så vart det och byta gardiner.
Vart kanon bra så får sätta ut lite bilder sen, inte orkat lägga ut dem på datorn än.
Men blir väll antagligen imorgon, då man inte tänkt o göra nåt men blir ju alltid nåt varje dag..
Idag så har man annars vart på ungmammagrupp så det har vart helt oki, skönt komma iväg lite. Towe har blivit en del mammig där då e det bara jag som gäller och sitta vid. Men skönt att hon ibland går till tilda som vi umgås med rätt ofta annars blir man ju rätt låst.

Trosig eller börjar hon bli sjuk?
Hon skriker till och från och vill upp hela tiden i ens famn men det verkar som det duger bara till o från. Hon har sovit idag en gång under dagen, jag och jocke trodde hon ville sova på em då vi gick en liten promenad när vi skulle till affärn men hon skulle bara titta överallt och va med. Hon va så tyst och nöjd under promenaden men när vi kom hem va det bra första h sen börja det igen:/ Hoppas hon kommer bli bättre snart igen elelr bli som hon va innan. Nåt är det som inte e sig likt. E det trots eller början hon bli sjuk? nån som känner igen sig...
Jag vill ju inte heller ge mig genom att hon ´får bli uppbärd hela tiden eller få komma upp när det är läggdags hon somna ju tillslut ändå som hon har gjort men vaknar hela tiden till och från.
Idag har även jocke vart lite sjuk hoppas inte det blir värre då jag tycker det vart nu långdraget med att antingen har jag vart sjuk eller towe. Alltid nån som sagt.. På måndag börjar ju inskolningen på dagis med så det vore ju bra om hon e frisk då.

-----------------------------------------NU E BILDERNA HÄR FRÅN MÖBLERINGEN----------------------------------


       Towes rum

  Köket

     Vardagsrummet

Kommentarer

Postat av: Karin

Är det inte tänder då? C är jättegnällig nu men hon har tänder på G och är sjuk så det är dubbelt gnäll här :(

2010-03-12 @ 17:22:03
URL: http://iambafucin.blogg.se/

Postat av: hanna

jo jag tror det är det då hon börja och dregla lite mer idag och en "tuggleksak" va till användning idag.

2010-03-12 @ 20:28:37
URL: http://mammahannam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback