Liten tripp

2010-03-14 @ 23:07:16

Idag vart det då lite strul med jockes xbox som skulle va chippat men det hade tydligen inte det. Visste inte va felet va så vart och låna håkans bil då han va snäll och låna ut den, så vart en tripp till fornåsa för o kolla upp det där med xboxet. Visa sig att det va tydligen inte alla brända skivor, att det berode tydligen på hur man brännde de. själv fattar man sig ju inte riktigt på det.
Sen vart det en tur till linköping på ikea då jag behövde lite saker men som vanligt hitta men ju lite mer än vad som behövdes:P

+ 2 krukor som jag inte hitta på ikeas hemsida.

Så idag e då min lista lite mindra vad som måste köpa in till hemmet.
Har ju även idag gjort ett litet byte med håkan. Han ville ha min tavla med lejon på så han fick den. Jag ville ha ett vardagsrumsbord som han hade så det fick jag då:) Det verka matcha in med min soffa och möbler.
Sen vart det ju duschdraperi nu inne i badrummet som jag velat ha ett bra tag. Ska föröska fixa badrumsmatta nån som matchar in lite bättre med draperiet.
Har ju då lite och inhandla slutet av mån så längtar efter lite pengar.

1. Lampa till towes rum
2. Micro  (skulle behövas då min verkar opålitlig den värmer bara ibland)
3. Badrumsmatta
4. Nån tavla till vardagrummet, har då blivit rätt intresserad av oljemålning de e då snyggt.
5.Antenn kabel till towes lilla tv

Har idag vart riktigt rolig dag, håkan fick käk här hemma hos mig då vi gjorde spagetti och köttfärssås. Jocke hade ju med sig köttfärs så vart ju nåt av det som sagt. Sen har ju jockes kompis jocke och håkan vart nu på kvällen här och fått i sig lite fika här och sen så vart det lungt nu under kvällen då grabbarna gick till jockes kompis jocke.
Nu är man lite nervös över inskolningen imorgon men det ska nog gå bra:) Längtar ju på ett sätt oxå.
Tråkiga att towe börjat bli hostig hoppas bara hon slipper bli sjuk nu under inskolningen.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Du får nog räkna med att towe blir sjuk. iallafall under första halvåret på dagis..!!

2010-03-15 @ 08:16:25

Postat av: Anonym

Du får nog med att towe kommer vara sjuk under det första halvåret, då hon börjar dagis.

2010-03-15 @ 08:17:20

Postat av: sara

jag hade ett jävla bestyr med att kim va sjuk han va sjuk typ 2-3ggr i månaden när han gick på dagis sen jag har haft han hemma så har han knappt varit sjuk lite feber men de har ju gått över!! så kan tänka med typ 6mån-1år kommer du få vara hemma mycket med henne

2010-03-16 @ 11:41:28
URL: http://tvabarnsmammansara.blogg.se/

Postat av: Anonym

men det är ju bra om barn får gå på dagis för att bygga upp sitt immunförsvar.

2010-03-16 @ 17:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback